koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

tiistai 15. huhtikuuta 2014

valmis?

Hitsi mä tykkään tuosta Vantusta. Tänään teki koko puomia ja nyt menee jo kovaa sen loppuosan (alkuosa ja se tasainen vaatii vielä lisää vauhtia). Ja useimmiten tekee hienon 2on-2offin sinne päähän. Ei toki kestä mun ohijuoksua ja hetsausta siinä (kaikkea heti kokeiltiin) ja mun pitää muistaa palkata sinne eteen valmiiksi, ettei tuu sivuluisua mua tuijottaen. Mutta oli silti aikas hyvä elämän toiseksi puomiharjoituspäiväksi! Ja siinä samalla laitettiin sitten se A:kin. Ei ollu ongelmaa ja tää näyttäisi tulevan nopsakaksi aika äkkiä? Tai ei sitten osannut (A:n alla oli mutkaputki ihan A:ssa kiinni) heti kontakti/putki erottelua... Tääkin kun piti kokeilla. Mutta osasi mennä mun leijeröidessä A:n pimeään putkikulmaan ja irrota sitäennen olevalle hypylle. Kepeille oli sulkukulma, joka tuotti vaikeuksia alkuun. Mutta menihän tuo ne kepitkin jo monesti oikein (niissä vielä himppasen varovainen vauhtinsa kanssa. Mä olen oikeastaan tyytyväinen, että keskittyy pujotteleen eikä vaan kaahottamiseen). Ihan superpentu ja ne syrämmet tähän.

Håpilla vähän puomille hetsausta. En tiiä osasinko tehdä oikein. Mutta teki se radan nollana. Ja en sitten treeneissä saanut kertaakaan sinne keppien jälkeiseen putkeen, mihin kisoissa solahti.

Suvi teki radan aika nopsaa, siinä ei oikein ollut sille mitään kovin vaikeaa kohtaa. Palkkailin kontakteja.

Ainii. Sunnuntaina olin kisoissa molemmilla. Neljä rataa. Kaksi hyl ja kaksi nollaa. Håp ekalla kaarrellen kolmanneksi ja Suvi tokalla radalla toiseksi. Minusta rata oli hyvä, mutta on siitä nyt löytynyt taas hölmöjä ohjausvalintoja.https://www.youtube.com/watch?v=Y0Onf6VDHrw ja https://www.youtube.com/watch?v=ytDBWEJgoCw&feature=youtu.be

Vanttu korkkasi eilen myös uimakauden.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti