koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Toiminnallinen viikonloppu.

Lauantaina Vantulle kolme kakkosen agirataa. Ja on se kakkosiin valmis. Kahdella radalla kääntörima ja oisko toinen rata nyt ollut hylkin jostain (en enää muista, koska ollut liikaa kaikkea). Kamalat lähtörutiinit. Vika rata mulla oli kiire ratsastusvalkkuun, menin ekana ja lähdin heti pois. Nollan teki jo aika "liukkailla" kontakteilla, ja kamalalla lähdöllä. Mutta oli kyllä muuten kivantuntuinen. Joku rima kolahti, ei tippunut. Oli voittanut tämän. Eli eka nolla kakkosista!
Tänään aamulla tokokokeeseen. En edes jaksa kahlata koetta läpi. Minä olin huono. Piste.
Iltapäiväksi kolme starttia Suville Elsan ja Idan kanssa, Håpille mun kanssa kaksi ja Idan kanssa yksi. Nyt ei tuu Hopsullekaan nollia, mutta se kyllä menee musta kivasti ja tänäänkin kääntyi monessa kohtaa hyvin. Jospa en ahdistuisi? Elsa taiteili ihan kamalan nollan Suvin kanssa. Ei saa valittaa. Lapsen ainoa virallinen startti tänä vuonna ja nolla% siis sata :D. Aika oli ehkä tunnin hitaampi kuin voittajalla.
Illan piristi tokotreenit. Ilmoitin Vantun Piskipajalle Senni Huotarin tokoryhmään. Ja hitsi, heti saatiin hyviä vinkkejä. Minä siis haluan itsestäni viilipytyn ja koirasta vielä touhukkaamman ja motivoituneemman. Paljoa en pyydä???
Harjoittelimme sivulletuloa ja kontaktinpitoa. Paljon sosiaalista palkkaa ja siitä tehdää koiralle kivaa. Enempi lelulla palkkausta kuin namilla, että saadaan into pysymään. Vähän samankaltaista seuruun tarjoamista kuin Lentsulassa. Ei varmaan mitään avaruustiedettä, mutta mulle hyvää treeniä ja harvapäänä kun en mitään muista, osittain uuttakin asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti