koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

lauantai 17. tammikuuta 2015

Heliumpallolle ykköstulos!!

Olin ajoissa koepaikalla (rasti seinään). Kattelin muutaman suorituksen ja hain Vantun paikkamakuuseen (VOI oli jaettu kahteen osaan). Makuu levoton, meni maahan etutassu mahan alla ja oli kyllä niin mun tullessa takaisin. Oli nuustanut lähes koko ajan. Sai kuiski 8 tästä.
Aloitus tunnarilla. Kun on koko viikon tuonut omansa vasta yrityksellä kaksi tai siitä eteenpäin vaikka yritys no kuudella, tein aamulla ennen lähtöä kotipihalla tunnarin (toi oman). Teki hienosti. Kapulat rivissä, aloitti oikeasta reunasta ja kun tuli tokavikaan vasemmalla, poimi ja toi ihan kivalla vauhdillakin sivulle. Pyöritteli heken suussaan, vaan ei tiputtanut 9. Ruutu hyvin, mutta hittolainen lähti liikkurin käskystä. Mä huusin kyllä omani melkein päälle, eli ei nollannut vaan sai 8.5. Seuruu tuntui aika kivalle, ne paikalla täyskäännökset voisivat olla terävämpiä ja täyskäännökset ehkä muutenkin? 8.5. Luoksetulo oli minusta kiva 9. Hyppynouto hyvä 9,5. Istumisessa keskityin etten antaisi vartaloapua ja en katsonut koiraa 10!!. Kaukoissa meni taas ekalla maahan tassu alla. Teki vaihdot ekoilla käskyillä, mutta minusta liikkui jossain asennonvaihdoissa ehkä. Laisi kyllä kommentoi kaukojen olleen hyvät, mutta mun heijanneen polviani.... 9. Metallin teki hyvin ja mä onnistuin kerrankin heittämään hyvin. Kommentti päivän paras metallinouto ja 10. Kokonaisvaikutus 9 ja ykksötulos. Hitsi kuin kivaa. Ja erityisen kivaa, että Vanttu oli keskittynyt ja pysyi iloisena ihan loppuun asti. Tosi tyytyväinen tähän. Koitin kyllä keskittyäkin vain siihen koiraan, palkkailin antamalla pompata mun päälle ja kehumalla. Vielä mä haluaisin sen ehkä vähän terävämmäksi ja  enemmän keskittymään mun tekemisiin.
Samaan aikaan Vantaalla (tai tarkennettuna iltapäivällä) Ida oli tehnyt kaksi kait ihan ok rataa. Ekalla hyl väärälle esteelle ja tokalta 5 rima.
Olimme illan sukulaisissa ja somekoira oli harrastanut sähkötöitä. Led valopanta syöty. Samoin tietsikan johto ja Mikan kuulokkeet. Toi olisi sietämätön koira, jos joutuisi olemaan 8 tuntia yksin kotosalla joka päivä. Nyt oli ehkä kuusi tuntia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti