koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

torstai 1. lokakuuta 2015

Ikää yksi päivä

Kaikki kasvaneet, pikkuisin prosentuaalisesti eniten, mutta onhan se pieni (ja pippurinen). Håp hoitaa edelleen hyvin, mutta on tänään ollut aika levoton, kun olen ollut koiralauman kanssa muutamaan otteeseen pari tuntia pois. En mä ollut tajunnutkaan, että sehän on aina joko mun mukana tai sitten kaikki koirat ovat kotona normaalioloissa. Ehkä kotiin jääminen pentujen kanssa on vaan niin kovin outoa. Kun olen kotona, on rauhallisena pentulaatikossa. Ja putsaa ja imettää. Mun poissaollessa saattaa imettää (kun pennut tyytyväisiä), mutta ei kyllä oikein edes siivoa niitä. Jospa tuo tottuisi, ihan 7 viikon äitiyslomaa mulla ei ole... Muuten on tarkempi pennuistaan kuin Suvi oli aikoinaan. Eihän se mitään tee, mutta tulee levottomaksi, jos joku nostelee pentuja. Laitetaan lyhyt video ihan tuosta perusarjesta. Muutahan pentujen elämä ei vielä ole. Pikkumustanarttu on alussa Roikaleen alla, joka taas roikkuu Håpin tassun päällä. Musta uros ja vika merlenarttu ovat koko ajan tissillä.
https://youtu.be/JxIanZNJeUs
Järjestys on Roikale, pikkumustanarttu, toinen merletyttö, musta poika ja merlepoika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti