koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

keskiviikko 22. elokuuta 2012

lentsula

Kiitos Lentsulle taas kerran. Kupittaa oli muuttanut Turussa ja turuus on hitaat liikennevalot ja ABC:ltä ei saa kuittia automaatista, Oulu jäi näin ollen näkemättä :(.
Vähän oli vähiin jääneet tokotreenit ja taas oli vähän pieleenkin ymmärretty. Ja ihanpölö tunnari. Jos kerran tuo oman, niin miksei saa vähän nostella niitä muitakin, jos ei kerran aio niitä kuitenkaan tuoda? Saahan ne haistella alapuoleltakin?? Senverta mun pentu on sokeakin, ettei ruutua näe. Ja kuulemma mulle on Korrin saalisleikeistä puhuttu. En muista enkä tunnusta kuulleeni ennen. Ja Lentsun mukaan saattaa mennä aika pitkään, ennenkuin musta tulee p-jäykkä. Mun mielestä osasin ottaa asennon jo tänään, niih!

Mutta koitan nyt muistaa edes jotain oikein. Istu maahan ilman käsimerkkejä kauniilla käskyllä. Maasta seisomaan on nou. Istusta seisomaan on upp. Seisomasta maahan on down. . Ihan pölöa sekin, että pitää olla niin monta käskyä. Ei tahdo muistaa. Tehdään pätkiä AVO liikkeistä peräkkäin vaikka palkka ruudussa lopuksi (joo, ei ole AVOliike- mulla on kohta enemmän AVO startteja takana kuin kellään muulla tässä maassa, eli mä tiedän mitä siellä on). Meskun noutoa nopeutetaan heittämällä lähelle, juostaan karkuun koiran kanssa ja lähetetään noutamaan. Voi laittaa kehään tultaessa maahan ja pyytää siitä sivulle. Kehään tuloja treenataan erikseen. Mukavaa taas kerran oli käydä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti