koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

torstai 8. marraskuuta 2012

training makes perfect

Ehkä sen koiran. Tätä ohjaajaa ei saa täydelliseksi sitten millään. Oli mulla kait muutama hyvä suunnitelma, mutta en sitten lähtenyt niitä toteuttamaan ja sävelsin omiani. Suvi siitä huolimatta osasi mua lukea, Håp parka ei ollenkaan. Lopulta Håp päätti, että aina hyvä valinta on putki. Ja meni aina putkeen. Yleensä putki ei siinä kohdassa kuulunut rataan. Suvi vapautui liikkellä kontakteilta, kuinka yllättävää. Mutta Suvi osaa kääntyä ihanasti (mulla on nyt kääntymisahdistuskin Håpin kanssa). Håpkin osaa kääntyä, jos se käännetään. Mutta ei käänny edelleenkään ajatuksen voimalla. Höh. Mutta on siellä Purinacenterissä hyödyllistä vierailla, kiitos taas Janitalle. Mun kuulemma pitää tehdä mitä sanon tekeväni- aina!!!. Ja en saa tehdä niistoja Suvilla. Eivät ole toimineet kuudessa vuodessa koskaan ja tämä päivä ei ollut poikkeus. Lisäksi kontaktitreeniä Supsukalle ja sen ohjaajalle. Se pikkukoira lukee kaikenlaisia ohjauksia, kun siinä on jostain syystä sellaiset tehdasasetukset. Sais se mennä kepit ja kontaktit nopsempaa. Mutta kotiläksynä Håpille putkiansat. Kokeilin heti iltapäivällä lasten treenien alussa. Meni putkeen....

Rosson FI AVA vahvistettu. Hyvä Rosso. Varasti treeninamit autosta ja oksensi ne matolle illalla. Ei hyvä Rosso sittenkään.

Tuleekohan sieltä VOI tokosta ykköstulos, kun en ole tänänkään tehnyt oikein mitään sen eteen? (aamulla kuudelta ylös ja autoa laittamaan työkuntoon, siitä töihin ja Turkuun, töihin, lasten treeneihin, postiin ja kauppaan-ostin kyllä sisäelimiä perheen riemuksi koiranamiksi). Teki ministi seuraamista ja kaukoja Sporttiksella, se joka päivä mä tunnarin teen on haave vaan ja hyvin alkanut joka päivä mä ruudun teen, on ollut nyt ainakin tänään (ja ehkä eilen?) tauolla...Ja paikallaan istumisen tehnyt kerran.

Lisähuomiona. Saaga on opettanut Leolle hyvät kontaktit (tai ainakin A). Voisko Saaga opettaa myös kepit, niin voisin hakea sukulaisuussuhteeseen vedoten Leonkin kisoihin (olen nyt nähnyt aksaavan kahtena peräkkäisenä päivänä ja näyttä aika makeelta).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti