koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Vanttufani

Olen minä. Tänään meni ruutuun ekaa kertaa niin kovaa, että liirasi siihen maahan asentoon. Mähän päätin opettaa suoraan maahan silläkin uhalla, että menee sitten joskus kokeessa ohi. Näyttää vaan niin paljon makeemmalta. On mennyt treeneissä aika kivasti ennenkin, mutta nyt oli siis etenemät kohillaan. Hyvä Vanttu.
Ollaan me taidettu käydä kerran kokeessakin sitten viime päivityksen. Kakkostulos tunnarin nollauksella, hienolla seuraamisella (oikeasti!) ja ihan tuomarinkin kehumalla ruudulla. Paikkamakuukin tais olla kymppi ja istuminen liikkeestä hyvä ja kaukotkin ok. Metallinouto ja luoksetulo vähän sinnepäin.
Ja on V kiva agissakin. Tänään haki ensin keppien leijeröinnillä pituuden ja siitä ne kepit. Ja osaa irrota ja kääntyäkin kivasti. Mutta pakkovalssihypyissä pitää olla tarkka, tulee helposti mun mukaan ja jättäää hyppäämättä. Samoin saksalainen saattaa olla sama kuin esteen ohitus, jos en katso laskeutumispaikkaa. Akilleen kantapää on rimat. Niitä ei tule paljon, mutta valitettavasti se yksi per rata tai joka toinen rata on mulle liikaa. Eikä meidän lähtöpysyminenkään ole kaksinen. Nykyään makaa...
Suppana ja Hopsu kävivät viikonloppuna agikisoissa. Håpille suhtok rata rimalla ja yksi nolla ihan kivoilla ajoilla. Ja sitten kolmas rata, missä A:n sijasta putkeen ja putken sijasta A:lle... Suville kaksi aika hidasta nollaa ja yksi ihan sairaan kivan tuntuinen rata, missä ohjasin tokavikan esteen (putki) vain huutamalla putki ja koira meni väärään päähään.
Suvi käväisi myös Piiralla tänään ja oli hyvässä kunnossa. Vantun ekat kisatartit lähestyy- luvassa on ainakin iloista hauhau rähinää, kun minä en koirani mielestä osaa kertoa ajoissa mihin mennään.
Tänään illalla Timon treeneissä. Ihan uusi ajatus??? Katso koiraa :D . Jos mun koirani ei pyöri puolukkana (Håp ei edes osaa), niin sitten minä pyörin koira ja rata hukassa miten sattuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti