koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

perjantai 31. heinäkuuta 2015

Juoksut etenee

Proge eilen 2,4 ja Rosson eturauhanen varmaan kovilla tänään, kun päivystää Hopsun peräpuolella ja laulaa aina välillä. Joutui metsässäkin kirmaamaan tuon sprintterin kaikki hakupistot. Rossohan on yleensä kohtuu lähellä mua, tykkää kyllä johtaa joukkoja edestä, mutta ei lähde varsinkaan Håpin retkille normisti mukaan.
Josko ehtisin ottamaan huomenna vielä yhden näytteen, ja eka astutusyritys sitten sen mukaan. Ehkä jo viikonloppuna?
Metsät ovat täynnä mustikoita. Mulla on joku hulluus menossa, pakkaset pursuaa jo, ei me niin paljoa edes syödä kuin olen sinne laittanut. Mutta ku... Poimin mä litran vadelmiakin, niitä kyllä syötäisiin ihan niin paljon kuin saisi poimittua. Vatut on vaan niin hitaita poimia, että ei oikein mun äkkinäiselle luonteelle sovi. Kanttarelleja löysin myös muutaman. Ja tultuani kotiin alkoi sataa :D. Ja koko sen parin tunnin ajan paistoi jopa aurinko. Hyvä ajoitus.
Eilen Ida meni Håpin sijaan  Vantulla Sepon treenit. (halusi kokeilla). Hassu koira. Ei millään meinannut pysyä lähdössä. Mun tultua seisomaan parinmetrin päähän vilkaisi mua ja pysyi (justjust). Karkasi myös kontakteilta. Oli siis aika röyhkeä. Paljon röyhkeämpi kuin mun kanssa. Mutta hitsi kuin meni kovaa, Seppo muuten kokeili Leoa lopuksi. Se vasta kovaa menikin. Tuntui sellainen ohjaustyyli, missä todella juostaan sopivan Leolle. Suvianne meni hyvin Elsan kanssa niinkuin melkein aina taitaa mennä. Yhden 65 riman otti kyllä alas pari kertaa.
Laitanpa ylpeänä linkin Sirpan ja Pörjen sivuilta. Suvianen ja Cosmon lapsi ekasta pentueesta (niitähän tuli kaksi ja Maon jäätyä auton alle jäljellä vain Pörje). On se hieno koira ja hitsi, kun Sirpa on sen hyvin kouluttanut. Ovat kohta osallistuneet kolmen eri lajin SM kilpailuihin. Hyvä taitavat!
https://www.youtube.com/watch?v=_wcpdhlkvto


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti