koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Kabai jatkuu

Lisää persjättöjä. Noin miljoona. Ja masokistina otin radanpätkän Suviannen kanssa lounastauolla. Itkuhan siinä meinasi päästä, kun olin Håpin kanssa kuitenkin ehtinyt ja Supsukan kanssa en ehtinyt ollenkaan. Eli ehdin Håpin kanssa, kun se on niin hidas ja Suvin kanssa en saisi onnistumaan mitenkään, kun minä olen niin hidas?
Lopputuloksena, kun hoppaleena väsähti kovasti kolmannen pätkän jälkeen, tein sitten vika pätkän Suvilla. Hyvä idea, sain mä sen suvittamaan, mutta persjätöt toimi!
Itselle muistiin muutama kultainen blind cross sääntö. Tee niitä vain, jos hypyt aika suorassa linjassa. Valitse oma juoksulinja läheltä esteitä ja pisteestä pisteeseen, EI siksakkia oma juoksu. Merkkaa koiralle ja kutsu sitä, mutta luota siihen, että koira tulee. Ja run faster... Nyt on aika väsähtänyt olo.

Suvi teki hetsaamalla keinua ja hitsi, kun se oli hyvä. Pääsi mun pitelystä rimpuilemalla miljoonaa keinulle ja toka kerralla (kun pidin tiukemmin), oikein repi päästäkseen keinulle ja lelulle. Täytyykin tehdä tuota myös puomilla. Håpkin teki, mutta se ei ole niin viettien viemä, että viitsisi rimpuilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti