koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

perjantai 14. kesäkuuta 2013

AGI-SM, eka päivä

Sataa, sataa ropisee. Mutta kenttä oli silti hyvä juosta. Jopa Håp pystyi kääntymään :).

Hopsu meni kaksi rataa. Agiradalla ohjasin väärään päähän putkea, koska olen idiootti. Hyppyrata oli vaikea, kysyinkin jo Viitaselta, että saadanko vielä olla täällä puolessavälin... Eli teimme putket ainakin tuplana, kepit kait neljännellä yrityksellä, yhden hypyn sekaan ja ties mitä. Mutta siellä agiradalla oli ainakin yksi hieno käännös!!! Ja tein ihan persjätönkin ja ehdin, nih. Positiivista, että taisi olla Håpin ekat sadekisat ja vaikka matkalla teltalle pomppi lätäköiden yli, niin radalla ei haitannut.

Suvi teki vain agiradan. Että sen kanssa on ihanaa mennä. Suvitti kyllä kahdessa kohtaa, kun olin myöhässä, ja luki mun valssin takaaleikkaukseksi.... Mutta meni oikeaan päähän putkea "käsi" komennolla. Oli jo siis menossa väärään, mä tulin pahasti jäljessä ja kääntyi ihan viime tipassa saatuani suuni auki. Supersuvi! Ja suvittamallakin tuli 102 koiran kisassa neljänneksi- ei paha.

Aamulla Vanttu treenasi odottamista maneesissa. Tänään ei ollut edistystä vaan kaatoi roskista, pomppi sen päällä ja marmatti lähes koko ajan. Hurraaparka ei lopussa uskaltanut lähestyä koiraovea enää ollenkaan. Håp teki merkkiä ja jäävät peilistä katsomalla. Palkka jokaisesta oikeasta asennosta.

Illalla pihalla vähän palkaksi Suville jalkapalloleikkiä. Ja Håpille ruutua+kaukot. Olipas täpäkät (kun himoitsi Suvin jalkapalloa). Vanttu teki pikkaisen kiertämistä. Mun pitää olla tosi lähellä, mutta meneepä se nuolemalla ympäri. Tähän niitä syrämmiä. Ja sitten Vanttu keksi itse juosta ohjatun kapula suussa ympäri pihaa (kun se on jalkapalloleikissä vasta kolmantena saamassa palloa= ei palloa, ja muita "leluja" ei ollut). Mä otin toisen ohjatun kapulan ja kylläpä meni kovaa ja toi ihan loppuun asti. Eli meillä oli sellainen ei kahden lelun vaan kahden kapulan leikki :)

Hitsi mä tykkään taas tänään mun koirista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti