koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

perjantai 27. heinäkuuta 2012

EO tunnelmaa

Muutama ansaittu tai ei luppopäivä ennen huomista. Koirat ovat käyneet uimassa (mun koirat tosin vain kahlailleet, tänään Håp jopa ui ihan vähän. Täällä on tosi kuuma, Kristiansandin kaupat olemme topeista tyhjentäneet.Ja kait mä olen kaikkea muutakin ostellut)
Lentsulle tiedoksi, että raahasimme jopa tokohypyn tänne. Vaan ei ole käytetty. Håp saanut minitokotreenejä. Jykkeä kävimme moikkaamassa jossain Helsingborgin lähellä. Olipa mukava nähdä pitkästä aikaa. Minä kokeilin släkkiä eilen, ei ole mun laji. Kokeilin myös mölkkyä. Ei sekään ole mun laji. Minigolfia en kokeillut, kun tiedän, että se ei ole mun laji. Aksasta meillä oli treenit tänään. Zeljko ystävällisesti totesi, että minuutin TREENIN aikana törmäsin lähes keinuun. Kuulemma mun persoonallinen tyyli on vaikea jäjitellä, mutta helposti tunnistettavissa. Kummallinen keinu, kun se toinen pää nousikin ylös, koiran mennessä alas...???
Håp treenasi joukkueessa oloa osallistumalla kulkueeseen. Olisi halunnut päästä varsinkin Tanskan joukkueeseen, karkasikin sinne kertaalleen, kun en huomannut. Melkein kantoi lippua tai siis kantoikin, mutta onneton yritti pureskella sitä keppiä... Koirat tulevat hyvin toimeen keskenään. Varsinkin Omie ja Suvi ovat edelleen kuin vanha pariskunta. Kulkueen jälkeen, kun palasimme hotlaan, nukkuivat vierivieressä sängyllä.
 Höpsö Chi, joka on varsinainen vesisammakko!
 Mun omat poseeraa.
 Tuulian släkkinäytös. Kyykkyyn ja ylös.
 Mölkky ja minigolfmestari.
 Mölkkyilyä kera koirien.
 Pro Ellu släkkää.
 Koirakuiskaaja no2.
 Mustasaaren pariskunta. Se toinen oli tosi pro, vaikka oli ihan eka kerta.
 Mölkkytuomarit.
 Tyyli on släkissä vapaa.
 Ei ihan tämän muiden lajien mestarin laji.
 Jaakko släkkää.
Hittikin släkkää.
Huomenna Suvin startit aamulla noin ysiltä (tutustuminen 7.40) ja puolenpäivän hujakoilla. Ja finaali illalla, toki! Finaaliin pääsee molemmilta radoilta 25 koiraa ja koiria on makseissa 370, eli aikas kovvaa saapinollalla  mennä, jos haluaa huomiseksi kolme starttia.
Ja lopuksi se wannabekoirakuiskaaja. Vauhti on tärkeämpää kuin tarkkuus.

1 kommentti: