koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Roti aksaa

Voisin ampua itseni. Rotin eka rata nollalla vikalle esteelle (juujuu parikolme pelastelua ennen sitä, mutta olimme nollalla silti) - ja sitten mä nostan kädet ylös hihkuakseni-vika rima alas. V...jne.
Toinen rata oli aika hyvä. Maltoin ohjata rauhallisesti. Muistin päästää puomilla edelle (osaa pintakäskyn superhyvin, jos olen takana. Ei tykkää vedätyksestä). Muistin katsoa koiraa joka esteellä. Ja sitten tulee kaksi peräkkäistä rimaa (muuri ja hyppy). Ovat ihan suoralla, en mielestäni vedättänyt, tosin olin koiran edellä. Hitsi. Mä olisin niin halunnut nollan. Mutta oli meillä kivaa ja radat olivat paljon paremmat kuin muutama viikonloppu sitten. Ei yhtään kontaktivirhettä, osasi kepit hienosti (vaikka mentiin suoraan putkelta eka radalla). Ja olihan se nopein molemmilla radoilla :D. Sai palkinnonkin ekalta, ollen kolmas.
Jaakon mukaan Rotillakin on kiltteysgeeni. Ja sen täytyy tulla Kuulalta, koska Suvi ei kuulemma ole noin ihmisen miellyttämishaluinen. On Roti kyllä kiltti. Myös radalla. Itse asiassa se on sairaan makee, nyt täytyy vaan saada noi hiton rimat pysymään vielä paremmin...

Håp treenasi tulevaa kisa-alustaa. Eli teki tokoa. Kaukot (siirtyi istu-upissa metrin eteen), seuraamista (ihana, varasti vain kerran tai kaksi lelun mun takahousuista). Ja sitten lähetin agihypylle ja siitä seis (ei ollut mitään mitä kiertää)- aika kiva.Teki Hopsukka myös kääntymistreeniä ja takaaleikkaustreeniä.Niistoilla kääntyy tiukasti, pyörittämällä oikealle hyvä, vas valuu. Teimme myös suuntia, ja olin jo hyppyyttänyt muutaman kerran, kun huomasin sanovani taas oikea/vasen nurinpäin. Ehkä ne ei ole meidän juttu :D. Aamulla namiruutu, jota odottaa jo täpönä.
Naksutinnaksutin kaverukset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti