koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

johonkin nämä päivät kuluvat

Työmaalla, metsälenkillä ja aksaa treenaamassa sekä kouluttamassa.
Håpin aksassa taas kontakteja A:n juoksua vahvistellaan, puomia nopeutetaan namilotolla. Jotenkin tuntuu, että suunta on oikea. Lisäksi yritin opetella takaakiertoja peräkkäin. Olen surkea niissä. En ehdi enää toisella esteellä kunnolla päällejuoksuun tai persjättöön. No koulutettavat olivat paljon parempia. Hyvä edes se (kait). Suvikin teki vauhtikontakteja, ovat hienoja treeneissä. Takaakiertohypyt eivät ole mun ja Suvin vahvuus, niin treenattiin aikas paljon sitten niitä. Ja Håp teki myös putkijarrua- selvästi muisti eiliset treenit ja kääntyi hyvin. Mutta ei sille saa liian kovaa sihaista, kääntyy jo putkessa ympäri.
En ole ilmonnut Pieksämäelle, vaan vähän tekisi mieli. Håpin tokotreeneissä tänään jäävät (nyt olen katsonut netistä Z:tan ja kokeilin kävellä koiran "väärältä" puolelta.) Tämä oli alkuun Hopsukalle haasteellista. Äkkiä tuo kuitenkin hoksaa. Tunnaria monella kapulalla. Hyvä. Metallihyppy kans hyvä. Seuraamista aika lyhyttä pätkää. Kaukoja. Katselin niitäkin netistä ja ei pysy tarpeeksi tattina mun koira.
Yritin ottaa kuvia, kun koirat hyppäävät puunrungon yli. Menivät joko ali ja sitten Hopsu päätti, että voi siinä päälläkin taiteilla. Ei ole syntynyt akrobaatiksi.




 Siinä sulle ja sun hyppykuville. T. Håp
Mut osaan mä poseeratakin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti