koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

perjantai 1. helmikuuta 2013

matadorleikkiä

Tai koirien kanssa kivat treenit KKK:lla (olen hukannut avainkortin, mutta sain Sadulta lainatun laina-avaimen). Håplla ekaksi tokottelua. Ruutu taas tyhjänä vähän sinne päin, metalli, tunnari ja hyppynouto hyvät. Eka ruutu lelulle ok, sitten lähetin tyhjään- meni kepit, A:n ja jäi pöydälle :) On se hyväntuulen koira! Sai sen menemään ihan suoraankin tyhjään, mutta mua nauratti yritteliäisyys ja onnellinen ilme, kun pöytä löytyi nurkasta. Onhan siinäkin neljä kulmaa.
Ratapätkä Håpilla hyvin, tekiköhän se oikein mitään virhettä? Eiku meni yhden hypyn nurinpäin. Suvilla kokeilin keinulta viskileikkausta ja siitä valssiin ja seuraavalle hypylle- ei tosiaankaan sujunut. Tein Håpilla saman kohdan viskileikkaus-sylkkärillä. Molemmilla toki toimi sokkari keinun jälkeen ja siitä valssiin, mutta halusin harjoitella Suvin kanssa suvitusten poistamista... No sitä sitten saikin treenata. Kummallista oli, että kun lähetin seinään päin olevalle keinulle (namialusta siellä valmiina) Håp meni ihan ok, Suvi vasta kun tiesi sen namialaustan olevan siellä. Ja Håp osasi tänään juoksuA:n menemene käskyllä ja pysähtyä puomilla ja keinulla...
Iltapäivällä olin pitkähköllä maastolenkillä Hurraan ja Suvin ja Håpin kanssa. Matadorleikki tuli siellä. Mietin kaikenlaista ja muistelin vanhoja rusa-aikoja, vähän vaikutti varmaan just naamiksessa pyörinyt Kyran haastattelukin. Eli viimeinen puolikilsaa kotia kohti passagea tehden:). Ja maastointona saa Hurraastakin melkein oikeaa passagea esiin ilman lumihankiapuja!!
Mua jännittää varmaan lasten huomiset esiintymiset Elsaa ja Idaa enemmän. Edelleenkään ei temput valmiina... No minä häviän Håpin kanssa aksakisoihin ja en todnäk ehdi Elsaa näkemään. Ja Rosso varmaan juoksee mun luo katsomoon, jos olen sitä katsomassa...
mun rakkaat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti