koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kotikisat

Omalla hallilla kolme starttia. (Suvi ei ollut ihan ok aamulla, eli se jää nyt parin viikon treenitauolle. Oltuaan kotona koko päivän, tarjosi muuten illalla ruudussa (tein Håpin kanssa) ihan oikeaa paikkaa. Palkkasin heittämällä pallon ja Supsukka näytti kovin onnelliselta. Suvi ei siis eläissään ole ruutua ennen tehnyt.)
Håp meni aika kivasti. Eka rata oli hyppis, oli nollalla ja kolme estettä jäljellä. Koska mulla on "haluan tuplanollan" kausi menossa,, annoin mennä kaksi estettä pitkäksi ettei vaan tiputtaisi rimaa. Söi varmaan vähän aikaa, mutta saatiin se nolla! Toka rata kosahti jo alussa, kun meni A:n sijasta putkeen. Kolmannella ei enää ollutkaan mahdollisuutta tuplaan, niin yritin kovin kääntää. Onnistuinkin monella esteellä, pari valahti. Ja ne kontaktit se vielä pysähtyy... Mutta sai kuin saikin nollan tästäkin. Nollasijoitukset olivat 4. ja 6. Voittaja Pirtu ja Punssi omilla sekuntiluvuillaan Hopsuun verrattuna, mutta sitten olikin tasaisempaa. Eli enää jää  nopeasta voittajasta sen 1,5-2s. Onhan sekin paljon, mutta verrattuna vielä tammikuun kuuteen sekuntin,  ollaan kirimässä kiinni hyvää vauhtia! Ja katsoin kisakirjan välistä, että oli eilen ollut vika radalla Suvia vajaa sekunnin nopeampi!!! (joojoo, Suvi suvitti sen radan, mutta silti).
Odotellessani mun autokyytiä (joka tunnin myöhässä), tein vielä metallinoudon, ohjatun ja z:n. Kotona ruutua aika läheltä merkiltä. Ja merkkiä erikseenkin siellä hallin pihalla. Merkkinä siellä kameralaukku :). Vappukisojen aikataulu ei ole vieläkään tullut...


Mä tuun tälleen täältä takavasemmalta ja joku päivä mä meen vieläkin kovempaa. Tai täällä pelloilla mä olen jo aika lyömätön, samoin metsässä. Vielä vähän treeniä ja saan tän vauhdin sinne aksaankin. T. Håp

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti