koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

perjantai 3. toukokuuta 2013

tehopäivä

Aamukuudelta ylös, niin ennen ysiä oli ratsastettu Hurraa, Håp saanut päivän ekat tokotreenit, auto katsastettu (ja siivottu). traikku uudelleenrekisteröity ja uusi auto rekattu meidän nimiin. Ja samalla vimmalla loppupäivä. Koti siistiksi ja möksälle Jaakon kanssa. Mökki kesäkuntoon, pihaa siistimmäksi, perunat maahan (samoin salaatit, vaikka saattoi olla aikaista). Kotiin, kahden viikon paperityöt ja Ninan tokotreeneihin KKK hallille. Suvikin (joka on mun koirista ainoa siinä KKK:n joukkueessa) korkkasi SM treenit. Osallistui paikallaanmakuuseen. Olin Håpin takia piilossa ja hyvin makasi mammakoira. Pitää varmaan asentaa siihen ne loputkin liikkeet. Tai olen mä vähän sitä seuruuttanut ja laittanut maahan/seis. Seis valuu, ei oikein toimi palloheitolla, mikä oli Håpille hyvä konsti. Samon hypyllä jää tosi lähelle hyppyä ja teputtaa vähän mun mennessä luo. Luoksetuloa kokeilin kerran, ei muistanut, että pitää tulla sivulle.

Håpin kanssa ruutua ja ohjattua. Ja kehään tulovirittelyä. Opetan sen vierellä sanaan, joka tästä lähtien tarkoittaa vapaamuotoista intoseuraamista. Ne ruutu ja ohjattu menee hapuillen, mutta merkki on edelleen kasassa. Kivat treenit. Ja mun pitää malttaa siinä ruudussa...

Jaakko laittoi mökillä koiria autoon. Muut meni, mutta Suvi ei. Jaakko totesi, että hänellä ei ole illuusiota Suvin kanssa olemisesta. Parhaimmilllaan ovat tasavertaisia, mutta Suvi tietää arvonsa ja tottelee jos se arvon rouvalle sattuu sopimaan. Håpin kuulemma pitää totella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti