koirat

koirat
Vanttu, Håp, Rosso ja Suvianne

torstai 16. helmikuuta 2012

peruspäivä


Aamun maneesitreenit (nämä oli siis Hurraan, mutta Håp nipisti vähän treeniaikaa itselleen). Seuraamista peilien avustuksella ja olisko mulla ollut nami palkkana. Vähän vaisusti, mutta innokkaasti se tarjosi mun kiertämistä muutaman kerran jo ennen istumista sivulle... Nää mun itsenäiset treenit tuottaa koko ajan uusia virhemahdollisuuksia.
Koirien kannalta tylsä työpäivä, olivat autossa.
Illalla Suvi testaili kaikenlaisia keppikulmia, hyvin se kepit osaa. Kontaktilla (puomi) meni kertaalleen vähän hitaasti loppuun ja jäi pari kertaa pikkaisen liian ylös. Suvin kanssa on kyllä niin kiva mennä!
Häppaleenalla oli joku aito elukkakarva leluna. Oli aivan onnessaan leluvalinnasta. Ja esitti hienoja pyörityksiä, ja lisäksi mä niin nautin, kun mulla on ehkä kasvamassa pentu, joka oppii sikamakeet niistot!!! Sylkkärikin toimi. Yritin pitää lelua tänään piilossa, tosin Håp nappasi sen välillä mun taskusta. Kontaktille hetsaamalla ja siinä etunamipalkka. Puomi tänään kokonaan, ja vauhti kasvaa, vaikka ei vielä äidilleen vedä vertoja. Keinun kontaktille pamautusta ja siitä etupalkkaa. Ja jotta ei menisi ihan katteettomaksi kehumiseksi, tein lopuksi seuraamista sillä karvalelulla. Ja ei pitänyt koko ajan kontaktia, irtosi välillä, silti mä luulen, että lelulla saan sen innokkaammaksi? Nyt mulla oli se karvaräyhkä kainalossa piilossa, mistä sai sen joko pomppaamalla napata tai tiputin. Ihan vipaksi hyppyä. Olisi pitänyt ekaksi pyytää seisomaan, mutta nyt tein ekaksi lelulle ja sitten kerran seis. Hyvä, mutta pitäisi muistaa kokeilla ilman palkan näkymistä ensimmäisellä yrityksellä- jäin miettimään sitä kisahyppyä Kotkassa ja vaikka siellä toki oli se viereinen häiriö, olen tehnyt aika vähän jos ollenkaan hyppyä ilman lelupalkkaa ekalla hyppykerralla.
Omaan asentoon olen yrittänyt kiinnittää huomiota. Silti huomaan välillä kuikulevani maata ja käveleväni vinossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti